Hur kan mina kunder hämta digitala kuponger?

Hur kan kunderna hämta digitala kuponger?

För varje kupong som du har skapat kan du ange vilka åtgärder som behövs från kunden för att hämta sin rabatt.

Anmärkning: Ju fler åtgärder du begär från kunden, desto mindre kupongsinlösning får du!

Ingen åtgärd krävs.

Kunden kan hämta sin rabattkupong utan att någon åtgärd behövs.
Detta kommer att leda till flera avhämtning av kuponger, men färre detaljer från kunden.

anspråk-digitala-kuponger-utan-åtgärd

Digitala kuponger

 

Datasamling.

Kunden behöver mata in data för att hämta sin rabatt.
Du kan ange vilka datafält som du vill fråga kunden
(t.ex: namn, telefon, e-post, kön , mm )
All data kommer att lagras i databasen och kan användas för marknadsföringssyfte.

ansprak_mobilkupong_datasamling

digitala kuponger

Dela på Facebook.

Kunderna behöver dela kupongen på Facebook för att få rabatten.
Detta kommer att ge viral marknadsföring för din kupong som är
så unik och intresseväckande att de individer som exponeras för den
har en stor benägenhet att, utan incitament, sprida den vidare till sin bekantskapskrets.

Dela-på-Facebook

digitala kuponger

Anpassad hämtningsmetod.

Vi kan erbjuda anpassade hämtningsmetoder.
Vi kan omdirigera anspråkssidan till en annan mjukvara eller webbsida.
(T.ex: för Casa Latina Pizzeria i Älvkarleby skapade vi en mobilkupong
och satte upp online Matbeställning som hämtningsmetod.
En avslutad Online Matbeställning resulterade i en kupong avhämtning.)

Anpassad-anspråksmetod

digitala kuponger